Szukaj na tym blogu

czwartek, 7 lipca 2016

Chwalę się ;)

Trochę późno, ale najpierw musiałam zaległości nadrobić ;) Mam nadzieję, Aniu, że nie masz mi za złe :)

Jakiś czas temu, zakochana w koszyczku jaki dostała od Ani Beatka, poprosiłam o Anię o podobny dla mnie w ramach wymianki. Od siebie posłałam Ani miętowy przybornik. W momencie kiedy powstawał post nie pisnęłam ani słówkiem, ale robiłam go specjalnie z myślą o niej. Wiem przecież, że lubi kolor miętowy i storczyki ;) Do tego dołożyłam kilka moich foamiranowych kwiatuszków, trochę skrapków i jakieś inne pierdołki- przydaśki ;).
Ania za to zrobiła mi ogromną niespodziankę, bo oprócz cudownego koszyka, w paczce znalazło się coś dla dziewczynek, decu lniana torebeczka na specjalne zamówienie mojej bratowej i specjalny prezent dla mnie :) Ania wygrzebała, że z końcem czerwca kończę kolejny już roczek i do paczki dołożyła urodzinowe życzenia w postaci pięknej karteczki z haftowanym tulipanem. Ale to nic, do tego jeszcze cudnej urody komplet świeczników. No same zobaczcie jakie cuda do mnie przyfrunęły :)



Piękności, prawda? :)
A teraz reszta





No i jeszcze koszyczek przecież. Mój skarb dumnie stojący na stole (normalnie nie miałabym sumienia go do szafki schować).
Wyobraźcie sobie, że oklejone ma dno i to z obu stron. A z resztą co Wa będę opowiadać, same zobaczcie







Tak, teraz mam dwa moje skarbeńki dumnie na stole, bo serwetkę przecież dostałam rok temu od Danusi Kielar :)

Tobie Aniu jeszcze raz dziękuję :*

Pora się żegnać i zabrać się w końcu za obiad. Wybaczcie błędy, ale cały post powstawał na telefonie. Powinnam se sama powiedzieć "brawo ja" ;-)

8 komentarzy:

  1. Brawo Ty :) Wiki jesteś wielka ...a prezenty mega mega !!!!!!!!a ta torebka lawendowa ...boska :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba Ania jest wielka ;) noo, cudowności a ja szczęściara :)

      Usuń
  2. Wspaniałe prezenty otrzymałaś od Ani.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiki cieszę się, że mogłam zrobić dla Ciebie upominek urodzinowy a koszyczek był wymiankowy za który dostałam całe mnóstwo ślicznych scrapków i innych przydasi wszelakich.
    I ja dziękuję za super udaną wymiankę.
    Buziaczki
    P.S. u mnie jeszcze musi poczekać na publikację :-(

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiki skoro na telefonie to faktycznie należą się wielkie brawa za cierpliwośći i wytrwałość .
    Kochana Anulka śliczną niespodziankę przygotowała,a znią wymianki robić to czysta przyjemność .
    Pozdróweczka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prawda, piękności :-).
    Z pisaniem posta na smartfonie ostatnio się załatwiłam, bo zamiast działać na wifi, to zużyłam dane i do 18 lipca mam szlaban :-).
    Szczęściem dorwałam się do komputera to mogę pisać i pisać...
    Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie wspaniałe prezenty otrzymałaś :) i podziwiam za cierpliwość, bo komentarze owszem praktycznie tylko przez telefon pisze, ale posta bym chyba nie napisała :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń